torsdag 21 juli 2011

Filmnytt

Visst, jag har inte varit särskilt aktiv på bloggen. Men - vad gör väl det, när man som första medie kan annonsera att J.J Abrams planerar uppföljare till Super 8! Tydligen ska han och Spielberg ha pratat igenom det hela, och om Super 8 skulle gå tillräckligt bra - så kanske det skulle vara ekonomiskt lovvärt med en uppföljare, kanske en hel spin-off tv-serie. I minst sju säsonger.

Manuset är tydligen redan färdigt, casting är gjord och enligt Abrams själv så kan vi förvänta oss en "jättegrej".
- Jag är så otroligt nöjd, säger han till Lagerkrantz.


Sen skulle man ju eventuellt kunna ställa frågan; "Du har fan inte uppdaterat på fem veckor, och när du väl gör det så lägger du upp det här!?" Svaret är helt enkelt; "Ja".

3 kommentarer:

  1. Innan jag såg bilden så trodde jag på dig. Kanske också när J.J Abrams har pratat med dig personligen.

    Keep it coming!

    SvaraRadera
  2. Hähä! Lite bloggtorka över den, kanske. Lite grann, sådär. Men den var ju väldigt rolig, det måste jag säga.

    SvaraRadera
  3. Haha, roligt att du nästan gick på det, Anders!

    Och kul att du gillar't Martin - jag hade så roligt när jag kom på det ;D

    SvaraRadera